onsdag 15 april 2009

Pedofilharmonikern



Jo, man kan skämta om precis Allt. Man bör och måste våga skämta om saker som den PK-inpiskade tråkmaffian höjer sina dubbelmoraliska röster över, annars stagnerar vi [än mer] i ett ruttet jävla inskränkt skitsamhälle där man bara får skratta på beställning efter att ha räckt upp handen och bett om ordet. Arne Hegerfors-ordvitsandet i slutet står jag för... märkligt nog skäms jag inte ens över det. Ett tydligt tecken på att det nog är dags att kapitulera snart.

// Eder limerickmakare



* * *



Pedofilharmonikern - En limerick om husfrid


En kåt pedofil från Rivera
ville sonen sin hårt penetrera:
Men grabben sa nej
fast det hjälpte ju ej,
för gubbstrutten han incestera'.



6 kommentarer:

  1. Angenämt att även en [enligt "Allmänheten"] mer vågad limerick uppskattades också. Tack, tack.

    SvaraRadera
  2. Haahaa, där fick du liksom gubben till det. Och ja, jag gillar verkligen slutet. :D

    SvaraRadera
  3. Tackar, grabben!

    Ja, alltså, jag hade ENBART "incestera'"-ordvitsen när jag började skriva. Det är ju DEN som är kul, resten är bara nödvändig utfyllnad.

    SvaraRadera
  4. Jag visste väl att det bodde en liten göteborgare i dig också bror :)

    SvaraRadera
  5. Men det är inte Mitt fel! Det är Mikall och Oldsberg som har förvanskat min humor! Haha.

    SvaraRadera